Loading website
Samen verbinden.
Visie & Missie Evenementen Vacatures

Samen maken we elke ondernemer succesvoller

Continuïteit en bereikbaarheid zijn essentieel. Daarom maakt RoutIT uitsluitend gebruik van technologie van wereldwijde marktleiders als Broadsoft, Cisco en Oracle voor haar communicatie-oplossingen.

Onze visie & missie

Samen met onze partners elke ondernemer succesvoller maken met vernieuwende en hoogwaardige ICT-oplossingen: dat is onze missie. Wij geloven in de kracht van de partner, in eenvoud en in de kracht van ondernemen!

Ons doel is helder

Elke werkplek in de zakelijke markt voorzien van onze ICT-totaaloplossing. Dat doen we samen met onze partners. Samen vormen we een krachtige combinatie waardoor we in staat zijn ons doel te behalen.

Onze partners maken het verschil

Wij geloven in de kracht van onze partners. Zij zijn het lokale aanspreekpunt, en kennen de situatie en behoeften van de klant. Wij helpen hen nog succesvoller te zijn en het verschil te maken bij de klant.

ISO 27001

RoutIT is ISO 27001 gecertificeerd. ISO 27001 is de ISO-standaard voor informatiebeveiliging. Uw data is een belangrijk bedrijfsmiddel, dat overal en altijd toegankelijk moet zijn. Dat vereist passende bescherming en beveiliging. Voor partners en klanten van onze partners onderstreept deze certificering onze inspanningen voor kwalitatief hoogwaardige en veilige dienstverlening.

Evenementen

Het delen van kennis is een belangrijke pijler van RoutIT. Jaarlijks organiseert RoutIT een aantal evenementen om partners te informeren over de laatste ontwikkelingen binnen de branche en RoutIT.

RoutIT Vision

RoutIT Vision

Tijdens RoutIT Vision deelt RoutIT haar visie op de markt, en introduceert nieuwe producten en diensten. Naast de presentaties op het main stage, biedt RoutIT bezoekers Vision Expo: een vakbeurs met gerenommeerde spelers binnen de ICT en Telecombranche. In de afgelopen jaren was Vision Expo het platform voor onder andere Broadsoft, Eurofiber, Microsoft en Cisco om nieuwe producten en diensten te introduceren.

RoutIT University LIVE!

RoutIT University LIVE!

Tijdens RoutIT University LIVE! gaan we met onze partners terug de schoolbanken in. In technische en commerciële sessies informeren we partners over de laatste ontwikkelingen binnen het RoutIT portfolio. Het evenement legt de focus op live diensten, en draait om alles waarmee u als partner nu de markt op kunt.

RoutIT Release

RoutIT Release

Het nieuwe jaar start met het evenement RoutIT Release. Tijdens RoutIT Release maakt u in korte en interactieve workshops kennis met het nieuwe producten, diensten, tooling en acties. U stelt zelf een programma samen dat bij u past.

Vacatures

Ben jij degene die samen met ons keer op keer het verschil maakt in samenwerking, kennis en service? Beschik jij over de juiste attitude, doorzettingsvermogen en wil je werken met Routerianen die net als jij de nodige expertise hebben? Reageer dan snel op de vacature via p&o@routit.nl, of neem contact op met Jeffrey Kwee, tel 088 437 26 87. Wij zien jouw sollicitatie graag tegemoet.

(Acquisitie n.a.v. deze vacatures wordt niet op prijs gesteld)

Partner Manager (M/V)

Wil jij werken in een innovatieve en sterk groeiende organisatie? Ben jij die gedreven en enthousiast ingestelde Partner Manager en heb jij ervaring in business consultancy? Dan zijn wij op zoek naar jou! Partner Manager (M/V) RoutIT is op zoek naar een commercieel talent met gedegen kennis van clouddiensten (zoals Hosted telefonie & Microsoft), een proactieve mentaliteit en een sterk ontwikkeld gevoel voor ondernemerschap binnen de MKB-markt. Als Partner Manager ben jij de business consultant die zich bezig houdt met het verkopen van het RoutIT Wholesale dienstenportfolio en ben je in staat om onze Partners mee te nemen in de digitale transformatie.

Medewerker Sales Binnendienst

Wat zoeken wij? Het woord SALES zegt voor jou natuurlijk al voldoende!

Technical Support Agent Network & Security

Als Technical Support Agent op de afdeling Network & Security (N&S) ben je het eerste aanspreekpunt van de partner bij technische vraagstukken met betrekking tot de diensten die RoutIT levert op het gebied van connectiviteit en beveiliging. Je helpt de partners met technisch inhoudelijke vragen, verzoeken en klachten over de verschillende producten en diensten. Als je er na een gedegen analyse zelf niet uit komt overleg je met- of zet je de vraag door naar je 2de-lijns collega’s (Technical Engineers). Je doet alles binnen je kunnen om te zorgen dat de partner naar volledige tevredenheid wordt geholpen.

Technical Support Agent VoIP

Als Technical Support Agent op de afdeling VoIP ben je het eerste aanspreekpunt van de partner bij technische vraagstukken met betrekking tot de VoIP diensten die RoutIT levert. Je helpt de partners met technisch inhoudelijke vragen, verzoeken en klachten over de verschillende producten en diensten. Als je er na een gedegen analyse zelf niet uit komt overleg je met- of zet je de vraag door naar je 2de-lijns collega’s (Technical Engineers). Je doet alles binnen je kunnen om te zorgen dat de partner naar volledige tevredenheid wordt geholpen.

Centralist alarmcentrale 24/7

Als Centralist draag jij zorg voor een optimale dienstverlening aan RoutIT partners, volgens gemaakte procedures en protocollen. Je stelt jezelf op de hoogte van de (algemene, specifieke en tijdelijke) instructies van zowel RoutIT als de klant(en), leeft deze na en houdt zich aan afspraken ten aanzien van dienstindeling, werktijden en taken. Tevens stel jij jezelf regelmatig op de hoogte van ontwikkelingen binnen jouw vakgebied en ben je bewust van het risicoprofiel bij de partners, signaleert deze en bespreekt ze met de teamleider.

Partner Manager (M/V)


Wil jij werken in een innovatieve en sterk groeiende organisatie? Ben jij die gedreven en enthousiast ingestelde Partner Manager en heb jij ervaring in business consultancy? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Partner Manager (M/V)

RoutIT is op zoek naar een commercieel talent met gedegen kennis van clouddiensten (zoals Hosted telefonie & Microsoft), een proactieve mentaliteit en een sterk ontwikkeld gevoel voor ondernemerschap binnen de MKB-markt.
Als Partner Manager ben jij de business consultant die zich bezig houdt met het verkopen van het RoutIT Wholesale dienstenportfolio en ben je in staat om onze Partners mee te nemen in de digitale transformatie.

Over ons

Het doel van RoutIT is om samen met onze partners iedere MKB ondernemer succesvoller te maken met vernieuwende en hoogwaardige ICT oplossingen die waarde toevoegen aan het bedrijfsproces.

RoutIT zet deze oplossingen uitsluitend indirect in de markt via het ICT partnerkanaal. Kennis van de markt, kennis van het RoutIT Portfolio en de vaardigheid om de partner te ondersteunen in de transformatie van ICT naar het bedrijfsproces van de klant is een vereiste.

Functieomschrijving

  • Je bent verantwoordelijk voor het onderhouden en uitbreiden van business met bestaande en potentiële partners;
  • Je bent in staat met partners te teamen en hen strategisch te adviseren;
  • Je analyseert partnervragen, speelt in op de wensen en behoeften van onze bestaande partners of prospects;
  • Je denkt in oplossingen;
  • Je verzamelt partner- en marktinformatie en draagt zorg voor een effectieve registratie en rapportage met onze product- en marketing managers;
  • Je bent een teamplayer maar ook goed in staat om zelfstandig te opereren;
  • Je realiseert afspraken bij prospects om het RoutIT dienstenportfolio te promoten;
  • Je coördineert en geeft RoutIT product/dienst demonstraties bij prospects en partners.

Functie-eisen/opleiding

Als Partner Manager voldoe je aan de volgende opleiding- en functie-eisen:

  • Aantoonbaar en relevant netwerk in de ICT branche;
  • Afgeronde HBO opleiding en/of aantoonbaar werk- en denkniveau, aangevuld met relevante opleidingen, trainingen en/of cursussen geldend in de branche;
  • Kennis van en ervaring met het RoutIT Portfolio met de focus op clouddiensten (Office 365);
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Werkervaring.

Ervaring

Je hebt succesvolle jaren ervaring in business consultancy/partnermanagement functie(s) in de ICT en sterke affiniteit met Microsoft diensten en bedrijfsprocessen in het MKB.

Persoonlijkheid

Je beschikt over een sterke persoonlijkheid, je bent gedreven en positief ingesteld. Je bent ook praktisch ingesteld en hebt uitstekende communicatieve vaardigheden. Je ziet in de functie een uitdaging om een bijdrage te leveren aan de verdere ontwikkeling van jezelf en van RoutIT.

Arbeidsvoorwaarden

  • Marktconform salaris
  • Bonusregeling
  • Representatieve auto van de zaak
  • MacBook / Microsoft Surface
  • iPhone & Tablet
  • Innovatieve en dynamische werkomgeving
  • Ruimte voor eigen inbreng en initiatief
  • Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en groei middels training en opleiding

Procedure

  • Stuur je motivatie en CV naar jstkwee@routit.nl voor 2 februari 2018.
  • De selectie op basis van motivatie en CV vindt plaats in de eerste week van februari 2018.
  • Geselecteerde kandidaten worden voor 7 februari telefonisch benaderd.
  • De sollicitatiegesprekken worden gepland op maandag 12 februari.
  • Een reactie zonder motivatie, uitsluitend door een reply via LinkedIn wordt niet in behandeling genomen.
  • Voor vragen omtrent deze vacature kunt u direct contact opnemen met Jeffrey Kwee, 06-23054794

 

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Medewerker Sales Binnendienst


Wat zoeken wij?
Het woord SALES zegt voor jou natuurlijk al voldoende!

  • Ben jij niet te stoppen als het om verkopen gaat?
  • Vind je het een sport om mensen te overtuigen van een product of een dienst omdat jij de beste kwaliteit in huis hebt?
  • Ben je enthousiast en energiek?
  • Stel je graag doelen én boek je graag resultaat?

Is het antwoord op alle vragen JA? Dan passen we bij elkaar!
Reageer snel op deze vacature via p&o@routit.nl, of neem contact op met Jeffrey Kwee, tel 088 437 26 87. Wij zien jouw sollicitatie graag tegemoet!

Functie
Als medewerker sales ben je de commerciële schakel tussen de (potentiële) partner en RoutIT. Je verstrekt adviezen en bent verantwoordelijk voor het onderhouden van telefonische én schriftelijke contacten over offerte-aanvragen, orders en mogelijkheden van productcombinaties. De kern ligt niet alleen in het beantwoorden van de primaire vraag van de partner, maar in het bepalen van zijn behoefte. Je bent dus niet alleen reactief aan het werk door vragen te beantwoorden, maar vooral ook proactief werkzaam door goede vragen te stellen en oplossingen te bieden.

Over de organisatie
Je kan deze skills in praktijk brengen bij het meest innovatieve bedrijf van Nederland als het gaat om telecom- en internetdiensten. RoutIT is de organisatie die razendsnel ontwikkelt maar belangrijker nog: jou helpt ontwikkelingen. Je bent werkzaam in een enthousiast team van jonge mensen die allemaal dezelfde passie hebben.

Samen met onze partners maakt RoutIT elke ondernemer succesvoller met vernieuwende en hoogwaardige ICT-oplossingen: dat is de missie. RoutIT gelooft in de kracht van de partner, in eenvoud en in de kracht van ondernemen!

RoutIT biedt partners alle vrijheid om een onderscheidende ICT-totaaloplossing te ontwikkelen. Zo beschikken partners over whitelabel diensten op het gebied van connectiviteit, vaste- en mobiele communicatie, cloud, security, alarmering en monitoring. Partners zijn het aanspreekpunt van de klant, bewaken de klantrelatie en sturen zelf hun facturen. Bovendien bepalen partners zelf de maandelijks terugkerende marges. RoutIT ondersteunt partners met trainingen, marketing en 24×7 support.

Technical Support Agent Network & Security


Als Technical Support Agent op de afdeling Network & Security (N&S) ben je het eerste aanspreekpunt van de partner bij technische vraagstukken met betrekking tot de diensten die RoutIT levert op het gebied van connectiviteit en beveiliging. Je helpt de partners met technisch inhoudelijke vragen, verzoeken en klachten over de verschillende producten en diensten. Als je er na een gedegen analyse zelf niet uit komt overleg je met- of zet je de vraag door naar je 2de-lijns collega’s (Technical Engineers). Je doet alles binnen je kunnen om te zorgen dat de partner naar volledige tevredenheid wordt geholpen.

Plaats in de organisatie
Als Technical Support Agent ben je binnen RoutIT werkzaam op de afdeling Operations. Je rapporteert aan je Teamleider en de Manager Support.

Interne en externe contacten
Interne contacten

  • Teamleider Support
  • Technical Support Engineers (2e lijns)
  • Technical Support Consultants (3e lijns)
  • Manager Support
  • Directeur Operations
  • Partner Support (Sales)
  • HR

Externe contacten

  • Partners
  • Leveranciers

Taken en verantwoordelijkheden
Intern

  • Signaleren en door communiceren van verbeterpunten in de gebruikte documentatie op de afdeling.
  • Rapporteren en adviseren over incidenten en de uitvoering van dagelijkse werkzaamheden en rapporteren over knelpunten en afwijkingen in het proces.
  • Uitvoeren van ondersteunende activiteiten binnen de afdeling om problemen en veranderingen binnen te verwerken en de dienstverlening te verbeteren.

Extern

  • Doen van de 1ste-lijns support werkzaamheden: technisch inhoudelijke vragen en problemen van partners met betrekking tot de Cloud diensten van RoutIT registreren en behandelen via telefoon en tickets.
  • Helpen van partners met vragen, verzoeken en klachten over de verschillende connectivity diensten van RoutIT.
  • Regelmatig updaten en bewaken van tickets en de partners op de hoogte houden van de status van de problemen/vragen.
  • Registreren van de contactmomenten met partners.

Relaties en ontwikkeling

  • Vragen waar je zelf niet uit komt tijdig overleggen met- of doorzetten naar de 2de-lijns collega’s (Technical Engineers).
  • Blijven ontwikkelen van je kennis en vaardigheden om mee te gaan in de snel veranderende wereld van de ICT.

Functie-eisen

  • MBO werk- en denkniveau
  • Ervaring in probleemanalyse
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift
  • Ervaring in het telefonisch te woord staan van partners is een pré
  • CCNA / RCNA certificaat is een pré

Competenties en vaardigheden

  • Servicegerichtheid
  • Analytisch denken
  • Probleemoplossend vermogen
  • Affiniteit met ICT vraagstukken
  • Aanpassingsvermogen
  • Creativiteit en oplossingsgerichtheid
  • Betrokkenheid
  • Teamspeler

Secundaire arbeidsvoorwaarden

  • Mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling door het volgen van cursussen en behalen van certificaten
  • Reiskostenvergoeding
  • Goede pensioensregeling

Technical Support Agent VoIP


Als Technical Support Agent op de afdeling VoIP ben je het eerste aanspreekpunt van de partner bij technische vraagstukken met betrekking tot de VoIP diensten die RoutIT levert. Je helpt de partners met technisch inhoudelijke vragen, verzoeken en klachten over de verschillende producten en diensten. Als je er na een gedegen analyse zelf niet uit komt overleg je met- of zet je de vraag door naar je 2de-lijns collega’s (Technical Engineers). Je doet alles binnen je kunnen om te zorgen dat de partner naar volledige tevredenheid wordt geholpen.

Plaats in de organisatie
Als Technical Support Agent ben je binnen RoutIT werkzaam op de afdeling Operations. Je rapporteert aan je Teamleider en de Manager Support.

Interne en externe contacten
Interne contacten

  • Teamleider Support
  • Technical Support Engineers (2e lijns)
  • Technical Support Consultants (3e lijns)
  • Manager Support
  • Directeur Operations
  • Partner Support (Sales)
  • HR

Externe contacten

  • Partners
  • Leveranciers

Taken en verantwoordelijkheden
Intern

  • Signaleren en door communiceren van verbeterpunten in de gebruikte documentatie op de afdeling.
  • Rapporteren en adviseren over incidenten en de uitvoering van dagelijkse werkzaamheden en rapporteren over knelpunten en afwijkingen in het proces.
  • Uitvoeren van ondersteunende activiteiten binnen de afdeling om problemen en veranderingen binnen te verwerken en de dienstverlening te verbeteren.

Extern

  • Doen van de 1ste-lijns support werkzaamheden: technisch inhoudelijke vragen en problemen van partners met betrekking tot de VoIP diensten van RoutIT registreren en behandelen via telefoon en tickets.
  • Helpen van partners met vragen, verzoeken en klachten over de verschillende VoIP producten en diensten van RoutIT.
  • Regelmatig updaten en bewaken van tickets en de partners op de hoogte houden van de status van de problemen/vragen.
  • Registreren van contactmomenten met partners.

Relaties en ontwikkeling

  • Vragen waar je zelf niet uit komt tijdig overleggen met- of doorzetten naar de 2de-lijns collega’s (Technical Engineers).
  • Blijven ontwikkelen van je kennis en vaardigheden om mee te gaan in de snel veranderende wereld van de ICT.

Functie-eisen

  • MBO werk- en denkniveau
  • Ervaring in probleemanalyse
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift
  • Ervaring in het telefonisch te woord staan van partners is een pré
  • CCNA / RCNA certificaat is een pré

Competenties en vaardigheden

  • Servicegerichtheid
  • Analytisch denken
  • Probleemoplossend vermogen
  • Affiniteit met ICT vraagstukken
  • Aanpassingsvermogen
  • Creativiteit en oplossingsgerichtheid
  • Betrokkenheid
  • Teamspeler

Secundaire arbeidsvoorwaarden

  • Mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling door het volgen van cursussen en behalen van certificaten
  • Reiskostenvergoeding
  • Goede pensioensregeling

Centralist alarmcentrale 24/7


Als Centralist draag jij zorg voor een optimale dienstverlening aan RoutIT partners, volgens gemaakte procedures en protocollen. Je stelt jezelf op de hoogte van de (algemene, specifieke en tijdelijke) instructies van zowel RoutIT als de klant(en), leeft deze na en houdt zich aan afspraken ten aanzien van dienstindeling, werktijden en taken. Tevens stel jij jezelf regelmatig op de hoogte van ontwikkelingen binnen jouw vakgebied en ben je bewust van het risicoprofiel bij de partners, signaleert deze en bespreekt ze met de teamleider.

Plaats in de organisatie
Als Centralist ben je werkzaam binnen de alarmcentrale en leg je verantwoording af aan de Teamleider. Je werkt nauw samen met collega’s binnen de alarmcentrale.

Interne en externe contacten
Interne contacten

  • Software
  • Productmanagement
  • Operations
  • NOC

Externe contacten

  • Partners
  • Eindklanten
  • Leveranciers

Taken en verantwoordelijkheden
Partners (eindgebruikers)

  • Stelt zich actief op de hoogte van de specifieke dienstverlening en het risicoprofiel van de partner. Onder andere door het toepassen van de diverse protocollen en procedures op partner niveau.
  • Signaleert en rapporteert, volgens de regels/afspraken van RoutIT en de partners en eindgebruikers.
  • Grijpt actief in bij incidenten en meldingen.
  • Behandelt binnenkomende meldingen volgens de processen/procedures van RoutIT en de partners , draagt zorg voor een goede en gedegen rapportage.
  • Behandelt alle inkomende en uitgaande telefoonverkeer/meldingen & chats, volgens de processen/procedures van RoutIT en de partners.
  • Signaleert en rapporteert afwijkende instructies op partnerniveau om de kwaliteit en service + eisen van RoutIT en de klant(en) te waarborgen.
  • Doet voorstellen voor mogelijke verbetering in de kwaliteit van de dienstverlening.
  • Werkt mee aan het behalen van de diverse performance-indicatoren.

Medewerkers

  • Draagt mede zorg voor een goede werksfeer door tijdig te communiceren over zaken die de onderlinge samenwerking en dienstverlening kunnen beïnvloeden.
  • Houdt zich aan de door RoutIT opgestelde regels die de samenwerking beïnvloeden zoals o.a. tijdig indienen van afwezigheid, op tijd komen, bijwonen overlegvormen.

Bedrijfsprocessen

  • Ziet toe op naleving van instructies, bedrijfsregels, veiligheidsvoorschriften van RoutIT en de partner en algemene wet- en regelgeving.
  • Werkt conform de specifieke, algemene en tijdelijke instructies van zowel RoutIT als klant(en) en leeft deze na.
  • Houdt zich aan afspraken ten aanzien van dienstindeling, werktijden en taken.
  • Stelt zich flexibel op in het komen tot een optimale bezetting.

Security Knowledge & Organisation

  • Houdt ontwikkelingen binnen het vakgebied, RoutIT en de partners zelf bij en past deze kennis toe.
  • Is op de hoogte waar RoutIT voor staat en draagt dit uit.
  • Is breed inzetbaar qua kennis en kunde.

Functie-eisen

  • Afgeronde MBO 4 opleiding
  • Affiniteit met ICT
  • Bij voorkeur in het bezit van BHV en/of EHBO
  • Bij voorkeur in het bezit van een BOCA certificaat en/of Beveiliger II
  • Teamplayer met een grote mate van zelfstandigheid
  • Goede communicatieve- en sociale vaardigheden
  • Gedreven en resultaatgericht
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

Competenties en vaardigheden

  • Kennis / expertise
  • Partnervriendelijkheid / klantgerichtheid
  • Collegialiteit
  • Doorzettingsvermogen
  • Integriteit
  • Loyaliteit
  • Initiatief
  • Inlevingsvermogen
  • Samenwerken
  • Zelfbeheersing
  • Zelfvertrouwen
  • Flexibiliteit

Secundaire arbeidsvoorwaarden

  • Mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling door het volgen van cursussen en behalen van certificaten
  • Reiskostenvergoeding
  • Goede pensioensregeling